środa, 11 grudnia 2013

FH - Tworzenie Mapy #3 - Przesyłanie obiektów z IT do FH

Tak dzisiejszy temat będzie też trochę o IT (<kosmita xd> Impressive Title). Za niedługo może napiszę o niej więcej. Żeby zrobić to, co jest tutaj opisane, trzeba wpierw ściągnąć IT. Poradnik nie jest do końca mój. W większości go rozpowszechniam, ale sama dodałam parę rzeczy od siebie.

Najpierw wchodzimy w folder FH>media>objects>my_objects.
39172153.png
Następnie otwieramy folder Impressive Title>media.
74361723.png

Jak się domyślam nie każdy nowicjusz miał okazję zagrać w Impressive Title dlatego też polecam wpierw rozejrzeć się po IT>media>materials>textures
Gdy coś nas już zaciekawi (Np. WinterHare) kopiujemy plik WinterHareTex i wklejamy go do my_objects.
Kolejnym krokiem jest odnalezienie pliku .material oraz .mesh.
Pliki material znajdują się w media>materials>scripts.
Zaś mesh w media>models.
Podobnie jak WinterHareTex meshe oraz materialsy wklejamy do my_objects.
83787222.png

Gdy wszystkie pliki znajdują się na swoich miejscach wchodzimy w FH>media>objects
Otwieramy notatnikiem plik Default.
Zjeżdżamy na sam dół.

Nie kasując niczego wklejamy:

Kod:


[WinterHare]
mesh0=WinterHare.mesh;0 0 0;1.5 1.5 1.5;1 0 0 0;
coll0=b;-1.87012 -7.6 -0.959961;31.9 54 21.65;
coll1=b;5.21997 44.31 -0.959961;16.59 21.5499 19.97;


[WinterHare] - Nazwa.
WinterHare.mesh - Nazwa mesha.
13455743.png

Zapisujemy i cieszymy się królikiem w FH. Tak samo, jak tu napisałam postępujemy z innymi obiektami. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz