Najpierw wchodzimy w folder FH>media>objects>my_objects.
Następnie otwieramy folder Impressive Title>media.
Jak się domyślam nie każdy nowicjusz miał okazję zagrać w Impressive Title dlatego też polecam wpierw rozejrzeć się po IT>media>materials>textures
Gdy coś nas już zaciekawi (Np. WinterHare) kopiujemy plik WinterHareTex i wklejamy go do my_objects.
Kolejnym krokiem jest odnalezienie pliku .material oraz .mesh.
Pliki material znajdują się w media>materials>scripts.
Zaś mesh w media>models.
Podobnie jak WinterHareTex meshe oraz materialsy wklejamy do my_objects.
Gdy wszystkie pliki znajdują się na swoich miejscach wchodzimy w FH>media>objects
Otwieramy notatnikiem plik Default.
Zjeżdżamy na sam dół.
Nie kasując niczego wklejamy:
Kod:
|
[WinterHare] - Nazwa.
WinterHare.mesh - Nazwa mesha.
Zapisujemy i cieszymy się królikiem w FH. Tak samo, jak tu napisałam postępujemy z innymi obiektami. ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz